onsdag 21. juli 2010

Tur

Ja så var jeg her igjen da..etter en hviledag og full restituering som de sier på sykkelspråket så var det dag igjen for en ny treningsøkt..jeg sier..om det ikkeblir så mange milene så får i hvertfall mange nok i beina og sitter opptil 3 t på sykkelsete..
Dagens tur startet her hjemme på Stokmarknes og gikk videre sørover mot Sortland hvor jeg da måtte over Hadselbrua. Jeg fant det for godt å gikk av sykkelen og gikk over hele driten som de sier hehehe...tok litt tid,men jeg haddde det ikke travelt.. (snart tilbake). Beklager..det ble mye lengre enn hva jeg trodde det skulle bli. Måtte handle samtidig som jeg kjørte samboeren min til båtplassen vår..dajeg akkurat var ferdig å handle så måtte jeg tilbake å hente han..han orka ikke å være ute på sjøen lengre..det blåste visst fra begge sidene etterom jeg skjønte på han.

Bakte kake i går ,men jeg er ikke fornøyd med den..men smakte på den og var ok og den biten var det første jeg spiste i dag...jeg vet ikke hva det er som gjør at jeg ikke klarer å få mat i meg,men jeg sliter veldig..når jeg sitter her u huset alene på dagen så kan det omtrent gå en HEL dag uten at jeg har smakt mat,men kun drikke.
Jeg vet at jeg har et usunt forhold til mat,men jeg klarer ikke å gjøre noe med det. Å få støtte her hjemme går greit en stund,men så sklir det ut og tilslutt så funker det ikke lengre..å bli ledd uttav og få høre at "det klarer du ikke å holde" og " nå må du være realistisk" hjelper meg ikke.

Har hatt det sånn i mange år..når jeg er helt alene så tenker jeg ikke på mat. Når jeg ikke finner noe JEG liker i kjøleskapet så blir det heller ikke noe mat på meg..
Jeg burde kanskje få hjelp,men jeg er så sta at når jeg har bestemt meg får at jeg ikke skal spise så gjør jeg det ikke..så defor trener jeg desto mere..har jeg bulimi???????????

Så i dag som sagt så var mitt først måltid et kakestykke...Sykt sier jeg..skal lage gryterett til kveld og som litt kosemat for meg og samboeren. Er sliten,men så finner jeg plutselig energi til å trene på spinningsykkelen. vel ikke mye DOPING her ;o) :p hehehehe kun vann og XL1 her i gården :o)

Ellers går nå dagene. Snart skal vi ut på bilferie..blir rart..mye bilkjøring og forhåpentligvis hytter som sovested ;o) sikkert koselig i telt,men jeg hater å ligge på bakken..er dønnstiv i ryggen dagen etterpå..
Vi får bare se hvordan det går.

Nei nå får jeg se å bake ut brøddeigen å få den snart i ovnen..så er det ny runde med matlaging.

Ha en koselig kveld videre. Kos og Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere