torsdag 22. juli 2010

Tunge bein

Det var tungt i dag etter den lange turen jeg hadde i går.,men trødd litt det fikk jeg :o) det er sånn alltid med meg..den første uka så er jeg helt fin og så kommer surheten og seigheten i beina uka etterpå..jeg merker at hvis jeg hviler for lenge så stivner jeg nesten fullstendig..så litt hver dag funker bedre enn å ta hviledag annahverdag omtrent..men såhviler jeg når jeg først tar hviledager..nå må jeg bare trø på så jeg får de antall km jeg trenger,men mitt hovedmål er å komme meg igjennom dettan uten uhell og punkteringer..klarer jeg det så er jeg faen meg go..beklager språket mitt ;o) håper du tåler det..

Vent litt..må bare slå på TV først her jeg hehehe..ja jeg følger med på le Tour de France eller Touren som vi nesten alle sier vel..forkorta med TDF..har vært helt hekta de siste to årene og sitter og lider meg gjennom de etappene sammen med de som sykler..
Førr et tåkehav de er i nå..jeg ble sittende å se på tv i sted så jeg glemte meg litt av her :p
 Men da var det middag..

vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere