tirsdag 20. juli 2010

Dagen i dag

Ja så var vi atter en gang samlet igjen. I dag så har jeg vel egentlig ikke gjort så veldig mye. Har hviledag fra sykkeltreningen og nesten bare sittet i sofaen og trykket på dataen :p , men noen må jo gjøre det p hehehe. Tror samboeren min er litt oppgitt noen ganger over meg elelr jeg VET at han er det ganske så ofte,men jeg har ikke ork hele tiden å rydde.
Skal jeg være helt ærlig så er jeg ikke så veldig huslig anlagt av meg..det kan sikkert skyldes at hjemme hjemme så var det mamma som holdt på..så jeg er vel blitt for dulla med. Men men..

Men en får være glad for det man har rundt seg..dvs gode venner og et tak over hodet. Ha skulle en ha gjort uten venner? Jeg hadde ikke klart meg. Hyggelige samtaler og sene kvelder..

Men akkurat for tiden nå så blir det litt lite samtaler og omgang med venner siden jeg ligger i hardtrening til GR ( Grenserittet 2010). Har en personlig rekord på 2t 9min og 57sek på 4,5 mil :o) det er ihvertfall jeg veldig stolt av.
Både gruer og gleder meg til dette rittet.
Linken til deres sider er --> http://grenserittet.com

Begynner å få mange tilbakemeldinger og lykkeønskninger til det som skal skje om litt over 14 dager :o)


Dette er som sagt nysykkelen som kanskje ikke nå lengre er så ny,men det er med denne jeg skal slite meg gjennom 80km terreng mellom Strømstad og Halden.


Skoene mine..av merke Northwave Lizzard farge.
Og deres kjære undertegnende som ikke er sur på bilde ,men det blåste mens jeg tok bilde. så derfor uttrykket mitt hehehe

Skal forsøke i tiden fremover å skrive litt mere og litt oftere enn hva jeg har gjort til nå..

Da takker jeg for meg i kveld og ønsker deg en hyggelig kveld videre :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere