mandag 15. mars 2010

Tussi

Ja så var jeg her igjen da..
Denne gangen tenkte jeg at jeg sku fortelle litt om hunden og katten vår. :)

Hunden : Tussi
Alder : 1 år den 1 mars i år
Rase : Fox Terrier (avlet fra ren jaktlinje)
Farge : Hvit og brun

Dette er sånn hun ser ut :) Far si pia vil jeg si..hun følger han i tykt og tynt.
Og dette er hvordan hun av og til klarer å snike seg til :p neida..dette har blitt en fast prosedyre inne på poden sitt rom om kveldene..bare at NÅ vil hun ligge under dyna og helt nede ved beina ;)
Ut på tur aldri sur og det er aldri Tussi..for er det noe hun ELSKER så er det å være ute å snuse..
Og er det noe hun elsker så er det å posere ;o)

Katt : Pusi (jadda jeg veit..vi klarte ikke å finne navn til henne)
Alder : ca 5 år  (til jul omtrent)
Rase : En go blanding vil jeg si :p
Farge : Svart og hvit

Sånn kan ho Pusi ligge noen ganger :p
Det er ikke så veldig mange bilder av Pusi. Hun er ikke den typen som liker å bli tatt bilder av. Så der får nøye dere med disse bildene :p skal kommer tilbake med mere.

3 kommentarer:

  1. Sist nevnte er mor sin yndling :o)

    SvarSlett
  2. Tussi ser kjempefin ut :) Er hun etter en av de russehannene de hentet til Norge for ettpar år siden?
    Går vel en i Sortlandsområdet, mener jeg?

    SvarSlett
  3. Det tror jeg ikke..de finnes kun 3 stk Fox Terrier her ute hos oss..vi har en og de andre bor på Myre..ellers er det ikke flere her nordpå...

    SvarSlett

Følgere