søndag 14. mars 2010

Er lei snø!

Ja som det står i overskriften så er jeg LEI snø nå..har akkurat vært ute for å måke snø for 5 gang siden i går :p drtilei kan man godt si at jeg er.
Nå i dag er det mildt også ca -1grader og da blir snøen tung og litt våt også (æsj).
Det er jo jeg som må gjøredet uansett siden samboeren min ikke er istand til det..han har hatt betennelse i skuldra nå kjempelenge så dvs at all løfting og snømåking har falt på meg,men jeg har ikke alltid klaget da.

Så hva gjør jeg i dag?
Vel kom hjem fra jobb rundt halv ni i morrest :) og fant en delvis våken samboer i senga,han hadde vært ute på fest i natt hos en arbeidskollega litt lengre oppi veien her hvor vi bor.

(straks tilbake,må bare hente poteter og grønnsaker)
Sånn da var jeg tilbake..måtte skifte vann på akvariet mitt også..hadde satt noe oppi der i går og vannet ble så akutt grått så jeg var bare nødt til å fjerne det pg skifte vann..så nå har jeg gjort dette 3 ganger og nå begynner det å hjelpe på.skal legge ut bilder av det nå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere