tirsdag 16. mars 2010

Tur til Taen med Tussi

I dag så fikk jeg lyst til å røre litt på meg på tross av Stortåa mi. Så jeg fant fram nødvenig ustyr til turen..dvs Hunderbur (som jeg frakter Tussi i)
litt drikke (til meg selv), Litt turgodt ;o) (både til hunder og eier), og dekke (slik at jeg kunne se Tussi når hun løp rundt omkring i snøen).

Så da var vi klare for tur. Kjørte land E10 mot Melbu. Nydelig vær akkurat da..sola skinte som bare det og jeg var faktisk nødt til å slå av varmen for første gang i år :p

Så endelig så var vi kommet til Taen og litt måking måtte til før jeg fikk plassert bilen slik jeg ville ha den.

Mente jeg hadde tatt bildet av det,men nei det så ikke sånn ut allikevel..pytt pytt.

skal vise noen bilder fra turen.




 Nydelig solskinn som du kan se :o) og alle de sporene som du ser er laget av Tussi :p hun var overalt hele tiden ;o)
Den eneste gangen som sagt jeg fikk henen til å sitte stille i mer enn 2 sek ;o)


Nææææ har du sett :) Linselusen klart å komme med å hehehehe


Så var det plassen jeg måket til ;o)snøen du ser hadde nesten smelta bort da jeg gikk derfra.


Da jeg kom tilbake til "Nesset" som vil kaller Stokmarknes for så var det tid for å hente poden på skolen. Fikk han med meg og så dro vi på Rema 1000 for litt handlig. 
Dagens middag ble : 1 stk Grandiosa og 1 stk Big One Classic


Rett før det var middag så oppdaget vi at poden tydeligvis hadde vært på tokt i godteriskapet og det var jo ikke akkurat så veldig populært her hjemme..Så da ble det lekerommet stengt for 3 dager og poden sendt ut for å leke..vi har hatt litt småproblemer med poden i det siste,men for det meste så er han veldig snill..

Han kom inn igjen, etter å ha funnet en lekekompis i en nabogutt som han hadde lekt med i nesten 2 timer ute..tror det var en som veldig sliten da.

Og klokka var vel ikke mere enn 19.15 og da var dette resultatet :





Og Tussi var ikke sen om å legge seg ned hun :op Hun ser ut som hun trenger en tonn med rynkekrem. Måtte kle av poden og bare si at vi fikk ta tannpussen i morgen heller...han var helt utslitt.

Sov Godt lile venn :D
Mamma er glad i deg.
 

1 kommentar:

  1. Så deilig med tur! Håper det går bedre med tåa!

    SvarSlett

Følgere