fredag 24. april 2009

Fredag 24.04.09

Ja så satt man her etter å ha vært på møte litt tidligere..Var på Stram opp i går her hvor jeg bor og dæggern får et opplegg..har vondt både her og der i dag. Men det er litt godt også da :oP

Hva skal jeg skrive om i dag a? Hmmm ikke vet jeg..

Været i dag er helt ok. Det er opphold,men litt kjølig vil jeg si. 

Ja nå ar jeg vært ute å rota ltt i jordbærkassen våres og fjernet alt gammel skit der fra..Og løsnet litt mere snø og is fra plenen..hjelpes til you know.

Så har jeg satt sammen tvillingevogna som vi skal selge til ei god venninne av meg..Vi har jo ikke bruke for den noe mere så. 

Men nå tror jeg at jeg skal slappe litt av med tv og gjerne slumre litt av foran tv..så vi snakkes mere senere eller i morgen.

hei å hå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere