mandag 1. november 2010

Storm

ja i dag så blåser det skikkelig ute. Oppdaget plutselig at takboksen vår hadde tatt seg en liten luftetur inn til naboen og lagt seg pent til rette i potet/jordbærlandet deres.
Jeg har desverre ikke mulighet ennå til å hente den. Går på krykker nok en gang..Jada jeg veit ;o) men det skyldes ikke syklingen ihvertfall. Kneet låste seg her på mandagen og torsdagen som va så blei jeg operert i det. Nå skriver vi mandag og jeg har muligens fått sovet tot 6t på de siste to nettene.. Sliter med smerter i kneet mitt :o)

Etter at jeg hadde henta poden på skolen så bar det rett ned på den lokale dopsjappa ;o) ikke noe vondt ment.
Skal forsøke å ta et bilde om hvordan vært forholdene er her nå..helt ufyselig vil jeg si..etter møte i dag så skal jeg hjem å kose meg med en kopp kakkao :o)

Håper kneet mitt kan blir bedre snart..

Kos og klem til den som leser dettan.


Take Care and Be Well

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere