fredag 14. mai 2010

Skade nok en gang!

Ja så satt man her igjen da.. Det du ser ovenfor er grunnen til det jeg sier..
Var ute på sykkel mandag 3 mai og skulle snu på en liten plass..tydeligvis var det ikke nok plass til at jeg fikk snudd heller og der låste forhjulet seg ved å vri seg slik at det var bråstopp..måtte bare legge meg over på høyresiden min og dermed kjørte jeg kneskåla rett ned i asfalten..gjorde litt vondt der og da,men tenkte ikke mere over det..kommer hjem og spiser middag..og legger meg ned på sofaen og når jeg skal stå opp mellom 17-18 SÅÅÅ er det stopp..får ikke ut kneet mitt og det gjør vondt også..tenkte kanskje at det ville gi seg for jeg skulle jo på jobb den kvelden også,men den gang ei..
Det gav seg ikke og jeg måtte bare ringe jobben og forklare hva som har skjedd og ta det på egenmeldingen..surt JA..

Så kom Tirsdagen og jeg fikk hjelp til å bli kjørt til legen og få meg en sykemelding og en henvisning til Tromsø for kikkhullsoperasjon pga leddene mine som stinker :o(

Onsdagen kom og der ringer de pinadau fra Tromsø og booker meg inn for operasjon allerede uka etter :o) snakk om å være rask :o)..så nå var det jo bare å få ordnet med det ene og det andre her i huset..guttungen fikk vi satt bort slik at han fikk være med på skolen også..han lå over hos en kompis av seg..Tusen takk Sarah :o) Du er virkelig en engel.

Jeg og samboeren min dro allerede på ettermiddagen til Harstad for vi kulle ligge over hos besteforeldrene hans. Og vi hadde fått booket oss inn på hurtigbåten kl 0700 på onsdagen..samme dagen som jeg sku opereres..Vo tok da båten til Tromsø og var fremmer litt over 10...
Satt å venta i 3 nesten 4 timer før det skjedde noe..men når det først skjedde noe så gikk det fort også :o)
Det var gjort på en halvtime og tok meg 10-15min å komme meg helt etterpå..fikk i meg litt mat og sånt...kneet var varmt og jeg kunne småbelaste det allerede og trø forsikt med det..og nå er det gått to dager siden oppen som jeg kaller den..Og tror du fader meg ikke at jeg klarte å skade den friske foten å nu..trødde over i går og fikk den superhevelsen på ankelkulen :o(
Er så sint og fortvila på meg selv..At det går ann..

Så nå sitter jeg her med begge beina bandasjert og verking til tusen..propper i meg Pinex Forte :op sov 50/50 i natt..litt godt og ikke fullt så godt..

Skal forøke etter beste evne å holde dere oppdatert,men kan ikke love noe..

Ha en fin dag og GOD HELG og ja ha en strålende 17 MAI ALLE SAMMEN :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere