fredag 4. september 2009

Hei igjen!

Ja så var man her igjen da og vi skriver 4 september 2009 en fredag altså.

Har vært litt uheldig i det siste og har gått på krykker de siste dagene..men nå skal jeg forsøke å gå litt på foten igjen og se hvordan det går..dagene kommer,går og jeg kjeder ræva av meg :o)

Men livet er ganske urettferdig noen ganger må jeg si..jeg har gått til en terapeut med noen personlige problemer og nå her om dagen så fikk jeg en sjokk meldig klaska rett i fjeset..min forrige terapeut har sendt en bekymringsmelding til Barnevernet her på stedet og uttrykt sin beskymring om min evne til å forholde meg til min sønn..hva i faen har mennesket med det å gjøre...og ihvertfall ikke å gå videre med ting jeg har sagt..for min del så mener jeg at det er brudd på taushetsplikten dem har...jeg sa bare klart i fra til ho på barnevernet at prøvde dem seg på noe så ville dem få med meg å bestille og jeg skal kjempe med nebb og klør for at den holder seg drit langt unna meg og min sønn..

Så godt det var å få det ut..jeg har ingen tiltro til barnevernet eller politi etter visse hendelser i livet mitt de siste årene..de har faen meg ikke gjort en dritt for oss..det er kun vi som har gitt og gitt hele veien...

Men over til noe mere hyggelig noe..snart skal jeg inn å få min etter lengta brystreduksjon :oD og det har jeg venta på kjempelenge..skal ha med meg min kjæreste som ledsager siden jeg skal hjem dagen etter operasjonen og i tilfelle jeg ksulle svime av på hotellrommet eller uansett sted så kan han varsle og hjelpe meg med hva det skulle være

Skulle egentlig ha fått trent litt ,men foten min setter en effektiv stopper for det..


Kjenner kroppen er tom for øyeblikket..føler bare at jeg ikke får den oppmuntringen som jeg vil ha på å klare forskjellige ting. Har bestemt jeg for å sykle Grenserittet til neste år..og ja jeg vet at jeg har sagt at jeg skulle sykle Fredagsbirken å til neste år,men det siste der er jeg mere i tvil om..har veldig lyst til begge,men så er det om jeg makter å sykle to såpass lange ritt på under 3 uker..vel vel vi får bare vente å se..

Nei nå skal jeg se hva som skjuler seg på tv..vi snakkes

Ha det bra inntil videre :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere