tirsdag 18. august 2009

Tirsdag 18.august 2009

Ja så var det en ny dag igjen og nå er bare denne dagen igjen så begynner junior på skolen igjen og denne gangen begynner han i klasse..ja der sa du noe..må huske å sjekke å finne ut hvor vi skal møte opp hen og hva som skjer denne dagen..hmmm av det jeg kan se så begynner han 08:30 og det er jo det han gjorde i fjor også. Men det var plassen de skal opp ved som jeg egentlig lurte mest på da..vel vel..

Ja nå sitter jeg å legger ut bilder av bilstolene og vippstolen som vi ikke trenger mere..er med et tungt hjerte jeg gjør dette,men hvorfor skal vi ha de stående her når vi ikke har noen å bruke dem på..sånn da var de lagt ut på den lokale avisinternett siden som vi har her i området..er litt lettere å nå ut til folk som kanskje vil ha bilstoler.

Måtte en liten tur på butikken jeg å pante flasker..man drikker altfor mye brus ser jeg..har tenkt til å gjøre noe med det...
Har blitt medlem på noe som heter Shine :o)
Fikk første pakke i dag i posten..den inneholdt..Body Shape Gel, Dag og Natt krem..kosta meg bare 380,- mot hvis jeg sku ha kjøpt det i butikken så ville det ha blitt dyrere.

Sånn måtte bare ta knekken på en veps her inne..guttungen ble nesten hysterisk jo :p

Holder på å spare til en sykkel og har fått lovnad på en som søstra til en venn av oss har stående hos seg oppe i Finnmarka. Koster 7500,-,men den kosta over 30 000 da den ble kjøpt som ny..OMG sier nå bare jeg...at folk er villig til å kjøpe ting til en sånn pris..

Alt koster her i samfunnet..man får ingenting gratis..Jeg har etter egenerfaring erfart at ihvertfall jeg må kjempe for de tingene jeg brenner for, om det er familie eller produkter som jeg liker veldig godt..

Nei nå må jeg se å gjøre noe her gitt..brett en del klær..skal se om jeg ikke får skrevet litt til i kveld..ha en fin formiddag videre, så snakkes vi :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere